
Здравейте колеги,
Новото ни обучение е за овладяване управлението на обществените поръчки в строителството, така че да се избягва определянето на финансови корекции или отказа от верифицикация на средствата за строителство.
Най-честите случаи от нашата практика за определяне на финансови корекции върху обществени поръчки за строителство, които ще споделим с Вас са свързани с отделни етапи от цикъла на планиране и управление, а именно:
- Противоречие на документацията по обществената поръчка за инженеринг с одобреното проектно предложение, на база на което бенефициентът е получил финансиране;
- Несъответствие на техническата спецификация и на документацията за строителство с проектното предложение;
- Завишени изисквания към участниците в сравнение с пропорциите на бъдещия договор.
- Промяна на обема, количеството и стойността на работите в процеса на изпълнение на договора
Казусите ще бъдат представени от уебсайта на procurement.bg от самите участници в административния процес.
Ще бъдат разгледани и разисквани и доставки и услуги, които ще бъдат обяснени на база коментар на влезли в сила решения от приключил административен процес.
До 24 март насърчавам колегите, които ще се включат в обучението да ни пишат в contact@procurement.bg и да задават предварително въпросите, които желаят да бъдат обсъдени.
До скоро!
Ваша Ева Радева